Οι καλοκαιρινές διακοπές, είναι η περίοδος της απόλυτης χαλάρωσης, την οποία όλοι περιμένουμε προκειμένου να ξεφύγουμε από την πόλη και να ηρεμήσουμε. 

Αυτή η χαλάρωση βέβαια επηρεάζει και τις διατροφικές μας συνήθειες, με αποτέλεσμα την αύξηση του βάρους και την επακόλουθη αναγκαιότητα για αδυνάτισμα.

Ξεκινήστε τη μέρα σας με ένα πλήρες, αλλά υγιεινό γεύμα

Μπορείτε να πάρετε πρωινό σε κάποιο εστιατόριο η στο μπαρ του ξενοδοχείου.

Εάν υπάρχει μπουφές, δεν είναι ανάγκη να φάτε όλων των ειδών τα πρωινά…σε μια ημέρα!

Ακόμα καλύτερα, ψωνίστε ότι θα χρειαστείτε σε τρόφιμα για το πρωινό σε ένα supermarket ώστε να το ετοιμάζετε στο δωμάτιό σας προκειμένου να αποφύγετε τα ανθυγιεινά από έξω.

Μην μένετε νηστικοί μέχρι το μεσημέρι

Τα ενδιάμεσα σνακ μπορεί να αποδειχτούν σωτήρια, αποφεύγοντας την υπερκατανάλωση φαγητού σε ένα γεύμα.

Κατάλληλες επιλογές είναι τα:

  • κράκερς ολικής
  • ένα μπολ φρέσκα φρούτα
  • ξηροί καρποί (περίπου 30 γρ)
  • γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά
  • χυμοί
  • σάντουιτς με τυρί χαμηλών λιπαρών-γαλοπούλα
  • μπάρες δημητριακών
  • γρανίτα

Το ποτό με μέτρο!

Το αλκοόλ είναι μια κλασική συνήθεια δίπλα στη θάλασσα ή στη βραδινή έξοδο.

Ωστόσο, τα πιο δημοφιλή καλοκαιρινά κοκτέιλ μπορεί να είναι δροσιστικά αλλά κρύβουν παγίδες.

Η ενεργειακή τους αξία ξεπερνάει τις 400 θερμίδες, ένα ποσό καθόλου ευκαταφρόνητο, αν σκεφτείτε πως η πρόσληψη 500 επιπλέον θερμίδων ημερησίως οδηγεί σε σταδιακή αύξηση του σωματικού βάρους κατά μισό κιλό την εβδομάδα.

Πιείτε νερό και φυσικούς χυμούς

Λόγω της υψηλής θερμοκρασίας, ο οργανισμός χάνει μεγάλη ποσότητα υγρών και συνεπώς χρειάζεται να τα αναπληρώσει, διατηρώντας με αυτόν τον τρόπο την ηλεκτρολυτική του ισορροπία.

Κάντε έξυπνες επιλογές στα κυρίως γεύματα

Στις καλοκαιρινές διακοπές, το φαγητό εκτός σπιτιού είναι καθημερινή συνήθεια.

Πριν παραγγείλετε λοιπόν, σκεφτείτε ότι το γεύμα σας θα πρέπει να έχει σαν βάση τις πρωτεΐνες και τη σαλάτα.

Επιλέξτε τροφές που παρασκευάζονται με υγιεινές μεθόδους, χωρίς υπερβολικό λίπος (π.χ τηγανητά).

Προσπεράστε τα ορεκτικά και προτιμήστε τα φρούτα αντί κάποιου επιδορπίου.

Είναι πολύ σημαντικό να μην εγκαταλείψετε την προσπάθειά σας μετά τις διακοπές, ακόμα κι αν έχετε πάρει ένα μέρος του βάρους που είχατε χάσει.

Ο Σεπτέμβρης είναι ένας πολύ καλός μήνας για να βάλετε στόχους για τακτική άσκηση και υγιεινή διατροφή κατά τη διάρκεια του χειμώνα.

ΛΕΚΚΑ ΜΑΡΙΑ
ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ-ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ

Φορμα Προσφορας

-40% για νέους πελάτες στο 1ο ραντεβού. Η προσφορά ισχύει αποκλειστικά με τη συμπλήρωση της φόρμας προσφοράς.
Vivify Κηφισιάς
T: 210 80 80 170
Vivify Γλυφάδας
T: 210 89 40 403