Η κοσμετολογία κάνει θαύματα στον τομέα της διατήρησης της νεότητας. 

Ωστόσο, οι τροφές που καταναλώνουμε παίζουν ρόλο όχι μόνο στην υγεία, αλλά και στην ομορφιά μας.

Μην απορείς λοιπόν, αν το λαμπερό σου πρόσωπο το χρωστάς στα πορτοκάλια και το σπανάκι που κατανάλωσες.

Βιταμίνη Α

Θα τη βρεις στα περισσότερα καλλυντικά με την ονομασία ρετινόλη.

Βοηθάει στην ανανέωση των κυττάρων και συμβάλλει στην παραγωγή του κολλαγόνου, συντελεί στην ανάπτυξη και τη διατήρηση υγιούς δέρματος και μαλλιών.

Θα πρέπει να συνδυάζεται με ισχυρό αντηλιακό καθώς αυξάνει την ευαισθησία της επιδερμίδας στον ήλιο.

Έλλειψη της βιταμίνης Α μπορεί να προκαλέσει ξηροδερμία και πιτυρίδα.

Πηγές της: Συκώτι, γλυκοπατάτα, καρότο, αβγό, μουρουνέλαιο, σπανάκι.

Βιταμίνη C

Εξακολουθεί να κρατάει τα σκήπτρα στον τομέα της αντιγήρανσης.

Ως βασικότερη δομική πρωτεΐνη του δέρματος, συμβάλλει στη διατήρηση της σφριγηλότητας και της σύνθεσης του κολλαγόνου.

Η κοσμετολογία, ανακάλυψε ένα από τα πιο δραστικά συστατικά που μπορούν να καταπολεμήσουν τη φωτογήρανση και τις δυσχρωμίες που προκαλεί ο ήλιος.

Πηγές της: Όλα τα εσπεριδοειδή, ακτινίδιο, ντομάτα, φράουλα, πιπεριά.

Βιταμίνη Β5

Σίγουρα την έχεις συναντήσει σε πολλά καλλυντικά με την ονομασία πανθενόλη.

Έχει ήπιες μαλακτικές ιδιότητες και συμβάλλει στην ανανέωση των κυττάρων.

Πηγές της: Συκώτι, όσπρια, βασιλικός πολτός, ηλιόσπορος, φιστίκι

Βιταμίνη Ε

Έχει έντονη αντιοξειδωτική δράση, καταπολεμά τη ξηρότητα και τους ερεθισμούς και συμβάλλει στη διατήρηση υγιών ιστών στην επιδερμίδα.

Όχι μόνο απομακρύνει τις ρυτίδες, αλλά ρυθμίζει και την κυκλοφορία του αίματος, που είναι ζωτικό μέρος της ομορφιάς του δέρματος.

Πηγές της: Ελαιόλαδο, ηλιόσπορος, καρύδι, φουντούκι, φιστίκι, δημητριακά.

Συνένζυμο Q10

Δεν κατατάσσεται στην κατηγορία των βιταμινών, επειδή το παράγουμε μέσα στο σώμα μας.

Όμως αποτελεί ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό, αφού προστατεύει τα κύτταρα από την οξείδωση και βοηθάει στην ανακύκλωση της βιταμίνης Ε.

Πηγές τους: Όλα τα είδη κρέατος και ψαριών, αβγό, σπανάκι, μπρόκολο, πατάτα, σιτάρι, φλοιός ρυζιού και τα περισσότερα είδη φασολιών.

Ψευδάργυρος(Zn) και Σελήνιο(Se)

Ο Ζn διατηρεί το κολλαγόνο και την ελαστικότητα του δέρματος, ενώ το Se λειτουργεί σε συνεργία με τη βιταμίνη Ε.

Βιταμίνη Κ

Ενισχύει την επιφανειακή στοιβάδα του λεπτού δέρματος κάτω από τα μάτια, προλαμβάνοντας την εμφάνιση μαύρων κύκλων.

Πηγές της: πράσινα φυλλώδη λαχανικά, κρέας, τυρί, αβγό.

Βιταμίνη D

Σε συνδυασμό με το ασβέστιο και το Φώσφορο, είναι απαραίτητη όχι μόνο για την υγεία των οστών, αλλά και για γερά όμορφα δόντια και νύχια.

Πηγές της: Μουρουνέλαιο, σαρδέλες, σολομός, τόνος, αβγά, γάλα κ.α.

ΛΕΚΚΑ ΜΑΡΙΑ
ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ-ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ VIVIFY

Φορμα Προσφορας

-40% για νέους πελάτες στο 1ο ραντεβού. Η προσφορά ισχύει αποκλειστικά με τη συμπλήρωση της φόρμας προσφοράς.
Vivify Κηφισιάς
T: 210 80 80 170
Vivify Γλυφάδας
T: 210 89 40 403